Thursday, October 8, 2009

GAMBAR KURUS DAN LANGSING BERSAMA SIY



























hai all,..
saya nak kenalkan satu produk slim yang betul2 berkesan.saya dah cuba siy ni ternyata ia mmg2 berkesan dan boleh turunkan berat badan saya sebanyak 5kg dalam masa 20 hari je.dulu berat saya 57kg pas lahirkan anak.pastu saya diet sendiri turun ke 50kg.after that,berat tu berenti takat tu je tak leh turun2.puaslah saya makan ubat macam2 tapi tak leh turun gak.akhirnya saya menemui produk yang tepat iaitu siy.dan berat saya turun dengan mudah.masa saya amek 1box siy tu berat saya turun pada 3kg.after that saya sambung lagi amek 1box,berat saya turun lagi 2kg.now berat saya maintain ke 45 kg seperti zaman anak dara balik.heheh.baju lama2 pun dah muat.

so apa lagi..jom la pakat try produk ni.produk ni tak bahaya.dia bagus untuk kesihatan..ye lah di samping membuang lemak2 degil yang ada dalam badan,dia juga membuang segala toksin2 yang tak berguna yang selama ni membuatkan bdn kite lemah2.

if berminat sila hubungi saya di talian 0123443770 atau emailkan pada sue_athirah79@yahoo.com.

harga nya tak mahal just rm198 je bagi semenanjung dan rm208 bagi sabah dan sarawak untuk 1 box.
yang berminat,sila bank in kan di salah satu bank di bawah ni:

bank in kat maybank - 164258408371(jafrinal abu rairah)ac husband saya

ambank ac -0660010221083 (surizan kadir)

public bank - 45645827 (surizan kadir)

after bank in,smskan masa ,tarikh dan bank mana yang di bank in serta nama dan alamat untuk penghantaran ke 0123443770
























No comments:

Post a Comment